Vállalkoznánk. De mit?

Vállalkoznánk. De mit?

Sokan döntenek úgy, és érzik elérkezettnek az időt ara, hogy vállalkozást indítsanak, aminek legjobb módja az internetes kereskedelem. Akár egy gyermekét nevelő anya szeretné a hobbiját profitábilissá tenni, akár egy fiatal kezdene bele álmai megvalósításába, de sokszor hosszú alkalmazotti létbe való belefásultság után jön el az elhatározás pillanata. Joggal gondolhatjuk azt, hogy az internetes kereskedelem terén vállalkozásban gondolkodók többségének már kész üzleti ötlete és terve van. Ez azonban a valóságban egyáltalán nincsen így. Az internetes kereskedelem világában rejlő lehetőségek bár hatalmasok, de rémisztők is lehetnek egyben. Hogy miért? Egyrészt ott a kérdés, hogy sikerül-e olyan szegmenset találnunk az internetes kereskedelem ágazatain belül, ami még nem telítődött teljesen, ahol még van esélyünk labdába rúgni? Másrészt, hogy sikerül-e eredményesen elérnünk a célközönségünket és potenciális vásárlóinkat? Ha nincs még ötletünk, próbáljunk prémium szolgáltatásokban és árucikkekben gondolkodni. Nyithatunk egy használt, ámde luxus termékeket árusító virtuális boltot, aminek az előzetes felmérések és visszajelzések alapján igenis lenne létjogosultsága.