Akik vizet prédikálnak

Akik vizet prédikálnak

A francia Danone cég szintén sokat tett a napi 8 pohár víz népszerűsítésében marketing szakemberei által, akiknek köszönhető a Hidratáció az egészség érdekében alapítvány (angol rövidítéssel: H4H) létrehozása. A Nestlé (elismert márkanév az élelmiszer-kereskedelemben!) az „ijesztgetés” módszerét alkalmazta az ügy érdekében: az ottani marketing szakemberek felmérése alapján a gyermekek túlnyomó része nem iszik elég vizet. Michelle Obama is hallatta hangját a témában. Drink Up (szabad fordításban: hajtsd fel) című kampányában a napi 8 pohár vizet is kevesli, és további egy pohár fogyasztása mellett tör lándzsát. Azonban egy mégoly népszerű termék sem ülhet (képzavar I.) a babérjain, folytonos megújulásra van szükség. Így jöttek divatba a legfontosabb nedű különféle változatai: esővíz, Pi-víz, gleccservíz és a többi. Az ún. Aqua sommelier ezeket variálja, akár más folyadékokkal is. S ez az egész felhajtás a legújabb találmánnyal együtt (egy flakon, mely kijelzi a még szükséges fogyasztást) továbbra is a palackozott H2O malmára hajtja a vizet (képzavar II.)