A marketing szakemberek korán megtanulják, hogy a reklámtevékenység és a marketing egyik alapja, hogy ne abból induljanak ki, hogy nekik mi tetszik és mi nem. Egy marketing szakember a saját véleményét és benyomásait a munka során háttérbe kell, hogy szorítja és csakis a célpiac és a célközönség igényei és elvárásai szerint alakítani a vállalkozás reklám tevékenységeit és kommunikációját. Tegyük fel, hogy a marketing szakember sokat olvas szépirodalmat. Ebből inspirálódik és szívesen is beszél róla. De ha a márka, amit képvisel, nem kapcsolódik a szépirodalomhoz semmilyen formában sem, akkor ezt nem fogja tudni kommunikálni, például egy fiatal célközönséggel rendelkező vállalkozás esetében. Hacsak nem alakítja át úgy, hogy a kultúra és irodalom a tinik nyelvére hangolt formában és tartalommal jelenjen meg. Ez az igazi művészet és szerencsére számos marketing szakember remekül ráérez, képes együtt rezonálni a vásárlók igényeivel. Fel tudja ismerni, hogy mik a problémáik, mik foglalkoztatják, mire keresnek megoldást. A reklám tartalma mellett legalább annyira fontos, hogy mely csatornákon jelenik meg. Sőt lehet, hogy csatornánként át kell alakítani az egyes reklámokat. Hogy a fiatal korosztálynál maradjunk, online média felületeken könnyebben elérhetjük őket, mintha egy napi, heti vagy havilapban, vagy a televízióban reklámoznánk számukra.