Karácsonyi partnerlátogatás

Általános

Közeledik az év vége, minden cég sales csapatánál elkészültek a karácsonyi partnerlátogatás ütemtervei. Minden évben, általában év végén kapcsolatépítési céllal a salesesek felkeresik ügyfeleiket, hogy kicsit legyen idő személyesen beszélgetni az elmúlt évről, vagy csak egyáltalán jobban megismerni azt az embert, akivel egész évben csak telefonon vagy emailben tudnak kommunikálni. Az ilyen alkalmaknak fontos része a céges ajándék átadása. Ez lehet szinte bármi, a céges ajándékozás szabályait betartva, de szinte minden esetben logózott ajándék szokott lenni. A logózott ajándék lényege, hogy mondjuk egy határidő napló esetében minden alkalommal, ha ránéz a tulajdonosa, csak pár pillanatig, de jusson eszébe a partner cég, akitől kapta. A logónak nem kell hivalkodónak lennie, de fontos, hogy ne is legyen könnyen letakarható vagy eltüntethető, mert akkor nem érjük el vele a kívánt célunkat. A céges ajándék megrendelését érdemes már korábban megrendelni, mert karácsony közeledtével a gyártó cégek terheltsége nő.